dinsdag 26 juni 2012

We mogen vertrekken!

Joepie!!!! De tests wezen uit dat er geen (dringende) reden is waarom we niet zouden kunnen vertrekken.
Morgen nog enkele neurologische tests, maar die zijn zowieso niet bepalend voor het al dan niet vertrekken.
Nu kan het aftellen echt beginnen!
De route hebben we wel wat rustiger aan gemaakt, hier en daar nu al beslist welke trail we laten wegvallen. Toch ook maar al gecheckt waar we eventueel langer kunnen verblijven en welk stuk van de route we kunnen overslaan...Kwestie van erop voorbereid te zijn.
Morgen iedereen nog eens naar de kapper zoals gepland, laatste shortjes passen of ze nog wel goed zitten en ik ga alvast pakken druivensuiker kopen :)

11 opmerkingen:

  1. Super, dat jullie toch naar the States kunnen.
    Ik ga op afstand meegenieten.

    gr.Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annet, dat vind ik ontzettend moedig van je.
      Ik hoop dat jullie ook nog een fijne vakantie kunnen boeken waar jullie samen zo aan toe zijn!

      Verwijderen
  2. Wat super dat jullie toch kunnen vertrekken.
    Dat wordt zeker dubbel genieten nu!
    Succes met inpakken en heel veel plezier!
    Ik ga jullie zeker volgen. Dan kom ik ook alvast in de vakantiestemming ;)
    Ik zie dat we in Yellowstone net een paar dagen na jullie zijn.

    Gr,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie toch kunnen vertrekken, dat wordt nu zeker genieten! Goede reis, en geniet met volle teugen van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat fijn te horen, nog een paar dagen voorbereiding en voorpret, nu echt !! goede reis en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Ik wens jullie een hele fijne reis toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis en geniet er maar goed van!
    Have Fun!!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet ervan!!!
    Groetjes van ons allemaal.
    Dikke kus aan mijn metekindje.
    Stevige 'pol' aan Victor.
    Knuffel voor Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Straks kom ik naar jullie en voer jullie dan naar de luchthaven. Nog een stevige knuffel aan iedereen van Moeke en van de Kids! Geniet van jullie langste reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik ben jullie aan het volgen. Machtig is dat; de vlucht volledig kunnen volgen met hoogtegegevens, snelheid enz... Momenteel vliegen jullie al boven USA en zijn Groenland reeds voorbij. De vlucht is al voor iets meer dan de helft achter de rug, dus aftellen maar voor Denver en ....de hitte.
    Bij ons is het nu goed 23 uur . Straks kijk ik nog wel eens!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Globetrotters! Nog 1 u 43 m te vliegen en Denver is bereikt!
    Straks een zachte landing; dan valiezen in de huurauto en naar het hotel en ........zeker nog een rustige nacht toegewenst. En dan kun je d'er aan beginnen!
    Nu ga ik slapen hoor en .... tot een volgende keer.
    Groetejes van ons allen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen